modir.jpg

 

شرح وظایف دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل و حسابرسی داخلی


  • پیگیری و انجام کلیه امور ارجاعی از سوی مدیریت عامل و همچنین مدیردفتر هیئت مدیره.

  • برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت کلیه ماموریت های مدیریت عامل شامل تهیه بلیط، رزرو هتل و سایرموارد.

  • برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت ملاقات پرسنل شرکت و سایر افراد با مدیریت عامل.

  • اجرای برنامه های تنظیمی هفتگی و ماهانه که از سوی مدیردفتر هیئت مدیره اعلام شده است.

  • نظارت و بازرسی بر حسن انجام فعالیتهای ستادی و اجرایی شرکت با توجه به مقررات ، بخشنامه ها ، دستورالعملها و رویه های جاری شرکت

  • برنامه ریزی و تعیین اولویت ها برای نظارت و بازرسی فعالیتهای مالی؛ اداری و فنی

  • نظارت بر صحت موارد تخلف ، نارساییها و سوء جریانات اداری و هرگونه اختلال و کوتاهی درکلیه امور شرکت وارائه گرارش آن به مقام ارشد شرکت

  • نظارت بر تهیه گزارشهای لازم درمورد رسیدگی های انجام شده وارائه پیشنهادها وراه حلهای ممکن به مقام عالی شرکت به منظور بازنگری و بهبود خط مشی ها و دستورالعملهای تدوین شده